Škola v přírodě

Publikován: 1.6.2019

Autor(ka):
Jan Jung

Den 1

Dnes 1.6.2019 jsme vyjeli ve 14:00 ze školního dvora na naší poslední výpravu s Mendelkou poznávat naší vlast .
Okolo půl třetí jsme se zasekli v koloně, ale nám to nevadilo, protože jsme si v autobuse zpívali. Okolo půl čtrté jsme dorazili na hotel Kořínek.
Vybalovali jsme si, následně nám učitelé řekli, jak budou probíhat naše dny a pak byla večeře, ke které jsme měli guláš s těstovinami. Po večeři se roznesla "smrtelně nebezpečná"
nemoc "dědek":).
Máme se moc krásně, jsme zdraví. Pokud budeme i nadále žít, tak se ozveme i v dalších dnech.
9. A

Den 2

Hlásíme se i druhý den. "Smrtelná nemoc dědek" nás naštěstí nepostihla, takže vám tu můžeme i dnes přinést naše zprávičky.
Dopoledne před obědem jsme vyrazili směrem k Tesařovské kapli a dál, kam nás nohy vedly. Po necelých 11 kilometrech jsme dorazili zpátky do hotelu a šli jsme rovnou na oběd, ke kterému byl smažený květák s bramborem. Odpoledne jsme hráli hry v blízkém okolí hotelu. K večeři jsme měli kuře na paprice. A večer byla první diskotéka.
Máme se hezky, jsme živí a zdraví.

9. A

Den 3

Dnes přinášíme krátké zprávičky, protože jsme vyčepání po celodenním výletě. Pěšky jsme došli do Harrachova na bobovou dráhu. Až jsme se všichni projeli, tak jsme došli na
Mumlavské Vodopády, všechny nás to příjemně osvěžilo a pan učitel si dokonce zaplaval. Následně jsme dostali rozchod v Harrachově, za hodinu jsme se opět všichni sešli
a vydali jsme se na vlak rychlejším tempem. Na hotel jsme se vrátili až na večeři. Večer si někteří z nás lámali hlavy v chytrém kvízu či u odpočinkových a sportovních aktivit venku.
Mějte se famfárově.

9. A

Den 4

Ráno nás sluníčko opět vytáhlo na krásnou procházku. Zamířili jsme na rozhlednu Maják Járy Cimrmana a prošli jsme přilehlý lesopark a pěkné hřiště.
Cestou zpátky na oběd jsme si prohlédli kravín, který se nám moc líbil. Po obědě nás příjemně osvěžila letní bouřka, během které jsme si vyzkoušeli prohození rolí, tedy dámy zapůjčily své oblečení pánům a naopak.
Po dešti jsme si užili sportovní soutěže na hřišti a závěr večera jsme protancovali.
Těšíme se na zítřejší výlet do Liberce. Mějtě se krásně.
9. A

Den 5

Den 5. a jsme tu zpět. Dnes jsme se vydali na celodenní výlet do Liberce. Jeli jsme se podívat do IQ Landie a Technického muzea. Moc se nám tam líbilo, dozvěděli jsme se spoustu nových informací a rozhodně jsme neodjeli s prázdnou. Večer jsme měli táborák. Mějte se
v Praze blaze:)

Den 6

Dnes dopoledne jsme začali secvičovat taneční show, kterou jsme měli předvést na závěrečné diskotéce.
Vystoupení se nám nakonec povedlo skvěle připravit. Po obědě nastal orientační běh a jeden z našich týmů se stal dokonce absolutním vítězem.
Na konci dne jsme poděkovali učitelům a užili si krásnou atmosféru.
Zítra se vracíme domů kolem 11:30. Dáme vědět před příjezdem.